¡Estamos en marcha!

¡Hola a todos !

Junto con las clases de la universidad, ¡estamos de vuelta en Oreka!

Como todos los años, Oreka traerá muchísimas sorpresas: más secciones, nuevos miembros llenos de ilusión, ideas originales, los eventos de la universidad de cerca… Para esto y mucho más, os invitamos a seguirnos en la plataforma.

Así que todos los seguidores de Oreka , ¡preparaos para sumergiros con nosotros en las aventuras que nos ofrezca Oreka!

Kaixo denoi,

Kurtso hasierarekin batera Orekaren motorra berriz ere martxan dugu!

Urtero bezala sorpresa ugari dakartza Oreka deituriko gure unibertsoak: atal gehiago, ilusioz beteriko partaide berriak, ideia orijinalak, unibertsitateko gertakariak gertu-gertutik… Aldaketa hauek eta zenbait gehiago ikusi ahal izateko gure plataforma bisitatzera gonbidatzen zaituztegu!

Adi beraz Orekazaleak, lehengo pausoak eman ditugu, gure hegoak astintzen hasi dira, murgil zaitezte geurekin Orekak eskainiko digun abenturan!

Hello everybody,

Along with the beginning of the new schoolyear Oreka is back!

As the previous years, Oreka has many surprises ready to come out: more sections, excited new collaborators, creative ideas, up close information about the events of the university… To experience these and some other changes keep an eye on our fabulous website!

Be aware Orekafollowers, we have made the first steps, open your wings and come fly with us!